Listen free for 30 days

One credit a month, good for any title to download and keep.
Unlimited listening to the Plus Catalogue - thousands of select Audible Originals, podcasts and audiobooks.
Exclusive member-only deals.
No commitment - cancel anytime.
Buy Now for £18.29

Buy Now for £18.29

Pay using card ending in
By completing your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and authorise Audible to charge your designated card or any other card on file. Please see our Privacy Notice, Cookies Notice and Interest-based Ads Notice.

Summary

Ian Hart ist der berüchtigtste Verbrecher des Landes. Wie der Dieb, der er ist, kam er im Dunkeln und stahl mir eine Nacht meines Lebens.

Er hat mir ein Souvenir zurückgelassengelassen. Dunkelheit und Angst sind meine neue Realität. Ich werde immer über meine Schulter blicken und Angst haben, dass er zurückkommt, denn als er mich entführte, stahl er mir mehr als nur ein paar Stunden meiner Zeit.

Sein Verbrechen hat Konsequenzen, die sich keiner von uns vorstellen konnte. Wenn ich dem Albptraum, der mein neues Leben ist, entkommen will, muss ich ihn überlisten. Wenn ich überleben will, muss ich jeden Feind überlisten, den er gegen mich aufgebracht hat, auch Ian selbst, den gefährlichsten und klügsten Mann, den ich kenne.

Please note: This audiobook is in German.

©2022 Grey Eagle Publications (P)2022 Grey Eagle Publications

What listeners say about Gestohlene Lust [Stolen Lust]

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.