Listen free for 30 days

One credit a month, good for any title to download and keep.
Unlimited listening to the Plus Catalogue - thousands of select Audible Originals, podcasts and audiobooks.
No commitment - cancel anytime.
£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.
Hexen hexen cover art

Hexen hexen

By: Roald Dahl,Andreas Steinhöfel - Übersetzer
Narrated by: Christoph Maria Herbst
Try for £0.00

£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.

Buy Now for £11.79

Buy Now for £11.79

Pay using card ending in
By completing your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and authorise Audible to charge your designated card or any other card on file. Please see our Privacy Notice, Cookies Notice and Interest-based Ads Notice.

Summary

Die zeitlose Kindergeschichte von Roald Dahl, gelesen von Christoph Maria Herbst.

Hexen hassen Kinder. Hexen finden, dass Kinder stinken wie Hundekackhaufen. Und jetzt plant die Große Oberhexe, alle Kinder in Mäuse zu verwandeln. Kann irgendjemand sie aufhalten? Dies ist die Geschichte eines sehr kleinen, sehr mutigen Helden, dem genau das gelang!

"Ich war noch keine acht Jahre alt, da hatte ich selber nacheinander zwei Begegnungen mit Hexen. Aus der ersten ging ich unversehrt hervor, bei der zweiten Gelegenheit hatte ich leider weniger Glück. Mir sind Sachen passiert, die euch wahrscheinlich kreischen lassen, wenn ihr sie hört. Aber das kann ich nicht ändern. Ich muss bei der Wahrheit bleiben."

©2022 Penguin Verlag (P)2022 der Hörverlag

What listeners say about Hexen hexen

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.