Listen free for 30 days

Listen with offer

Offer ends May 1st, 2024 11:59PM GMT. Terms and conditions apply.
£7.99/month after 3 months. Renews automatically.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection - including bestsellers and new releases.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, celeb exclusives, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.
Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection - including bestsellers and new releases.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, celeb exclusives, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
Eine halbe Ewigkeit cover art

Eine halbe Ewigkeit

By: Ildikó von Kürthy
Narrated by: Ildikó von Kürthy
Get this deal Try for £0.00

Pay £99p/month. After 3 months pay £7.99/month. Renews automatically. See terms for eligibility.

£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.

Buy Now for £13.99

Buy Now for £13.99

Pay using card ending in
By completing your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and authorise Audible to charge your designated card or any other card on file. Please see our Privacy Notice, Cookies Notice and Interest-based Ads Notice.

Listeners also enjoyed...

Höhenrausch cover art
Hilde - Mein neues Leben als Frauchen cover art
Das Haus der Wiederkehr cover art
Endlich! cover art
Schwerelos cover art
Was die Sterne dir schenken cover art
Blaue Wunder cover art
Mondscheintarif cover art
Bei euch ist es immer so unheimlich still cover art
Gruß aus der Küche cover art
Eine unbeliebte Frau cover art
Und Großvater atmete mit den Wellen cover art
Problemzonen cover art
Sternschanze cover art
Yoga Town (German edition) cover art
Stay Away from Gretchen - Eine unmögliche Liebe cover art

Summary

Vor 25 Jahren schrieb Ildikó von Kürthy ihren ersten Roman: Mondscheintarif war ein Kultbuch! Nun ist die Heldin von damals, Cora Hübsch, zurück.

Das ist zu viel. Der Container ist voll, das letzte Kind aus dem Haus, die Ehe öde, und etliche Fragen sind offen, auf die ich immer noch keine Antwort weiß. Ich heiße Cora Hübsch, und mir fallen mein leeres Leben und der Karton mit Altpapier vor die Füße. Im Dickicht aus Zetteln, Zeitungen und Selbstmitleid finde ich ein vergilbtes Buch voller handbeschriebener Seiten: mein Tagebuch, "Mondscheintarif". Geschrieben vor 25 Jahren, vor einer halben Ewigkeit, als ich noch dachte, dass alles gut würde. Schicksal im Altpapier.

Es ist ein Buch voller Erinnerungen. An die Liebe meines Lebens. Und an die Schuld, die bis heute mein Leben bestimmt. Ist die Zeit gekommen, das letzte Kapitel zu schreiben? Loslassen und neu beginnen?

Ein Wochenende am Meer wird zur Zerreißprobe. Ein vertauschtes Kleid, eine dramatische Begegnung und eine Explosion am Strand. Ein altes Glück, alter Schmerz. Und endlich eine Entscheidung.

Die Geschichte geht weiter. Was ist aus Cora Hübsch geworden? Und was ist aus uns geworden: aus unseren Träumen, Plänen und der Liebe unseres Lebens? Ein Hörbuch über die großen Themen des Lebens: die Freuden und Tücken einer langen Liebe, Abschied, Neuanfang. Ein Hörbuch über Ildikó von Kürthys Themen!

©2023 Rowohlt Verlag GmbH (P)2023 Argon Verlag AVE GmbH

What listeners say about Eine halbe Ewigkeit

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.