Listen free for 30 days

Listen with a free trial

One credit a month, good for any title to download and keep.
Unlimited listening to the Plus Catalogue - thousands of select Audible Originals, podcasts and audiobooks.
Exclusive member-only deals.
No commitment - cancel anytime.
Buy Now for £26.29

Buy Now for £26.29

Pay using card ending in
By completing your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and authorise Audible to charge your designated card or any other card on file. Please see our Privacy Notice, Cookies Notice and Interest-based Ads Notice.

Summary

Nach dem Abbild des Imperators selbst erschaffen, hielten sich die Primarchen lange für die Prinzen des Universums und Herren ihres eigenen Schicksals - sie führten die Legionen der Space Marines in ihrer glorreichen Eroberung der Galaxis und kein Feind des Imperiums konnte ihnen Einhalt gebieten. Doch selbst in dieser legendären Bruderschaft war die Saat des Zweifels gesät worden, und das schon lange bevor der verräterische Kriegsherr Horus seinen großen Verrat ankündigte. In diesem Sammelband befinden sich vier Novellen über einige der mächtigsten Krieger und Anführer, die die Menschheit je sah - Fulgrim, Ferrus Manus, Lion El-Johnson und die Zwillingsprimarchen Alpharius und Omegon - und die Rolle, die sie vielleicht noch spielen werden in einem Krieg, der das Antlitz des Imperiums selbst für immer zu verändern droht.

©2017 Games Workshop Limited (P)2022 Eins A Medien GmbH

What listeners say about Die Primarchen

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.